Panamera Executive
Panamera Executive
tüm Panamera Executive araçlarPanamera Executive
Modeller
Tüm ModellerStoklarda şu an için araç bulunamadı
Panamera Executive modelinde İkinci El Araçlar
{{usedAlternativeVehicle.brand}}
{{usedAlternativeVehicle.vehicleDefinition}}
{{usedAlternativeVehicle.year}}
{{usedAlternativeVehicle.kmString}} KM
{{usedAlternativeVehicle.dealer}}
{{usedAlternativeVehicle.priceString}}₺
Panamera Konsepti
Tasarım.
Sportif bir sedanın gerçekten bir sedan gibi görünmesi gerekiyor mu? Panamera bu soruya bir kez daha net bir şekilde hayır yanıtı veriyor. Üç kez üst üste.
Konfor
Bagaj Bölmesi
Panamera ve Panamera Executive modellerinin bagaj bölmesi, modele bağlı olarak 495 litreye kadar (E-Hybrid modelleri 403 litreye kadar) ve Panamera Sport Turismo modellerinde 515 litreye kadar alan sunuyor. Bağımsız olarak ayarlanabilen açılma yüksekliğine sahip geniş, otomatik bagaj kapağı tüm modellerde standarttır. Bir düğmeye basılmasıyla rahat bir şekilde açılır ve kapanır.
Arka Koltuklar
Ana özellikleri: tekli iki adet olmaları. Cömert bacak ve baş mesafesi ile dinamik virajlarda konfordan ödün vermeyen mükemmel yanal destek. Arka koltuk için elektrikli arkalık ayarı, minder uzunluk ayarı ve bel desteği olan elektrikli koltuk opsiyonu da mevcuttur. Donanıma bağlı olarak ön yolcu koltuğu arkadan da ayarlanabiliyor. Öndeki adaptif Spor koltuklarla birlikte arka koltuklar da yan destekleri yükseltilmiş Spor koltuk olarak tasarlanmıştır. Sport Turismo modelleri için standart, diğer Panamera modelleri için opsiyonel: 4+1 oturma konsepti. Arkada sistem, sol ve sağ pencere kenarlarında iki adet olmak üzere tam boy tek kişilik koltuk ve saklama bölmesinin yerine bir orta koltuktan oluşuyor.
Ön Koltuklar
Ön koltuklar yüksek düzeyde konfor sunarken hızlı virajlarda hareket özgürlüğünü kısıtlamadan destek sağlıyor. Koltuk yüksekliği, minder ve arkalık açıları ile ileri/geri konumu elektrikli olarak ayarlanabiliyor. Elektrikli koltuklar (14 yönlü) sürücü ve ön yolcu için ek minder uzunluğu ayarı ve dört yönlü bel desteği sağlıyor. Hafıza işlevi ile koltuk ayarları, direksiyon kolonu, iki dış ayna ve diğer kişiselleştirilmiş araç içi ayarları kaydedilebiliyor. Adaptif Spor koltuklar (18 yönlü, elektrikli), minder ve arkalıktaki yükseltilmiş yan destekler sayesinde daha da iyi yanal destek veriyor. Elektrikli ayarlanabilir koltuklar, uzun yolculuklarda konfor ve virajlarda kişiye özel yanal destek sağlıyor.
Trafikte Sürüş Asistanı.
Uyarlanabilir hız sabitleyici içeren Porsche InnoDrive.* Adaptif hız sabitleme sisteminin bir diğer özelliği de Trafikte Sürüş Asistanı. Yoğun şehir içi yollarda ve otoyollarda sıkışıklık ile karşılaşıldığında sürücünün yük Saatte yaklaşık 60 km'ye varan hızlarda sistem aracı şeridin ortasında tutmak için hafif direksiyon hamleleri yapar, öndeki araçlarla mesafeyi ayarlar ve sistem sınırlamalarının izin verdiği ölçüde öndeki sırayı takip eder. Trafikte Sürüş Asistanını bunu yapmak için, şerit çizgilerini ve yoldaki diğer araçları izler.Uzun yolculuklarda hissedilir derecede stres atma ve daha fazla konfor.
Sürücü Asistan Sistemleri
Hızınızı öngörerek optimize eder. Porsche InnoDrive, radar ve video sensörleri tarafından sağlanan yüksek çözünürlüklü navigasyon verilerinin ve bilgilerinin yardımıyla, rotanız boyunca hız sınırlarını ve eğimler veya köşe yarıçapları gibi topografik yol özelliklerini siz onlara ulaşmadan önce tespit eder ve vites değiştirme stratejisini değiştirir. ve buna göre Panamera'nın hızı. Akıllı sürüş ve net bir verimlilik avantajı için.
Göz Hizası Ekranı
Göz Hizası Ekranı, Panamera Turbo S ve Turbo S E-Hybrid modellerinde standart donanımın bir parçasıdır ve diğer tüm Panamera modellerinde opsiyon olarak mevcuttur. İlgili sürüş bilgilerini yüksek kaliteli ve gerçek renkli olarak sürücünün görüş alanına yansıtır. Yansıtma teknolojisi sayesinde, bilgiler sürücünün 2,3 m önünde görünüyor gibi algılanır. Ekran konumu, sürücünün boyuna ve PCM'deki konuma göre ayarlanabilir. Sürücünün dikkati daha az dağılır ve dikkatini yola daha fazla verebilir. Yansıtılan bilgiler içinde sürüş hızı, motor devri, gelen aramalar ve navigasyonu yer almaktadır. Araç özelliklerine bağlı olarak yol işaretleri, tehlike uyarıları ve Sport Chrono bilgileri de görüntülenebilir. Görüntülenen içerik kişisel tercihler doğrultusunda değiştirilebilir.
Performans
Porsche Seramik Kompozit Fren (PCCB)
Motor sporlarında kendini kanıtlamış ve Panamera Turbo S ile Turbo S E-Hybrid modellerinde standart olarak takılı bulunan Porsche Seramik Kompozit Fren (PCCB) opsiyon olarak sunulmaktadır. PCCB delikli seramik fren diskleri, daha da yüksek fren performansı için modele bağlı olarak önde 420 mm veya arkada 410 mm çapa sahiptir.
Arka Aks Yönlendirme Sistemi
Opsiyonel arka aks yönlendirme sistemi, Düşük hızlarda, sistem arka tekerlekleri ön tekerleklerin ters yönüne yönlendiriyor. Bu aks mesafesinin sanal olarak kısalmasına neden oluyor. Dönüş çapı azalıyor, çeviklik artıyor ve park gözle görülür şekilde çok daha kolay yönetiliyor. Yüksek hızlarda, sistem arka tekerlekleri ön tekerleklerle aynı yöne yönlendiriyor. Dingil mesafesinin bu şekilde sanal olarak uzaması sürüş stabilitesini artırıyor. Ve sonuç: çok daha iyi manevra kabiliyeti ve günlük kullanımda daha yüksek sürüş güvenliği; bunların dışında maksimum sürüş performansında önemli bir artış.
Şasi
Panamera modellerinin şasisi, sportiflik ve konfor arasındaki bu dengeyi hiç zorlanmadan, eskisinden çok daha etkileyici bir şekilde sağlıyor. Bu, şasi sistemlerinin tamamen yeniden tasarlanmış olması sayesinde gerçekleşiyor. Daha hassas ayarlanmış direksiyon ve yeni nesil lastiklerle birlikte çok daha fazlasını sunuyor. Daha fazla performans, ama hepsinden önemlisi özellikle daha zorlu yollarda daha fazla konfor. Yenilenmiş, kısmen opsiyonel şasi teknolojileri, sürüş özelliklerini daha da iyileştiriyor. Üç odalı teknolojiye sahip adaptif havalı süspansiyon, Porsche Dinamik Şasi Kontrolü Sport (PDCC Sport) ve arka aks yönlendirme sistemi bu teknolojilerden bazıları.
Tasarım
İç Mekan
Tipik bir Porsche: yükselen orta konsol, düz ön göğüs ve gösterge panelinin ortasında analog devir sayacı ile şık spor otomobil ergonomisi. Porsche Gelişmiş Kokpit kontrol konseptiyle birlikte yeni direksiyon simidi nesli, en önemli işlevlere hızlı erişim sağlar.
Dış.
Panamera ile, kendi yolumuzda ilerlemeye devam ettik, daima köklerimize sadık kaldık, dolayısıyla tipik Porsche DNA’sını lüks sedan segmentine enjekte ettik. Panamera ile bu yolu yine eskisi gibi sadık bir şekilde izliyoruz.